• Registrer

Sailsafe Inflatable Race Life Jacket

Sailsafe Inflatable Race Life Jacket Sailsafe Inflatable Race Life Jacket
Sailsafe Inflatable Race Life Jacket

Vår Sailsafe redningsvest er en back-up plan som ikke vil veie deg ned. Vi brukte ergonomi til å bygge en lett, fleksibel vest med en unik avtakbar sele, den tilpasser seg konturene dine uten at det går ut over bevegelsesfriheten. Vår manuelle og hydrostatiske mekanisme for automatisk utløsning forhindrer utilsiktet oppblåsing under svært våte forhold. Redningsvesten er sertifisert i henhold til ISO 12402, med integrert dekksele, sertifisert i henhold til ISO 12401. Den er også er den utstyrt med en hette mot sjøsprøyt, nødlys og løkker, slik at buksebena ikke kryper opp.

Liten Stavanger Seilforening logo på en side.

2799.00 NOK
HH Crew Polo Herre HH Crew Polo Herre Helly Hansen pique. Vi bruk... 399.00 NOK KJØP
Club Shirt Herre Club Shirt Herre Klassisk Oxford-skjorte med... 799.00 NOK KJØP
Unisex Waterwear Salopette 2.0 Unisex Waterwear Salopette 2.0 3 mm høykvalitets stretc... 1299.00 NOK KJØP