• Registrer

Pier 3.0 Coastal Sailing Jacket Herre

Pier 3.0 Coastal Sailing Jacket Herre Pier 3.0 Coastal Sailing Jacket Herre
Pier 3.0 Coastal Sailing Jacket Herre

Vår Pier 3.0-jakke er designet for seiltur langs kysten eller innlandet, og er laget av Helly Tech® Performance-konstruksjon. Den er helt vanntett, vindtett og pustende, og er laget for turer når du trenger lett, men likevel solid beskyttelse. Vi har lagt til en pakkbar, hi-vis hette, doble stormflapper og drenering for å gi bedre sikkerhet i dårlig vær. Denne jakken er bygget med innsikt fra profesjonelle seilere og kystarbeidere, og har alle de viktigste funksjonene du trenger til sjøs.

Stavanger Seilforening på bryst.

2199.00 NOK
Skagen F-1 Offshore Sailing Shoes Dame Skagen F-1 Offshore Sailing Shoes Dame Denne nye, avanserte hybrid... 999.00 NOK KJØP
HP Foil V2 Sailing Shoes Herre HP Foil V2 Sailing Shoes Herre HP FOIL V2 er en av Helly H... 899.00 NOK KJØP
Salt Port Sailing Pants Junior Salt Port Sailing Pants Junior Salt Port seilerbukse for j... 899.00 NOK KJØP